FANDOM

Quado-Ścigacz
70160 Riverside Raid Alt 2
Pojazd
Użytkownik(cy) Max Burns, Jack Fury
Funkcja(e) Transport lądowy i morski, walka
Status W użyciu

Quado-Ścigacz jest jednym z pojazdów używanych przez Ultra Agentów. Może poruszać się zarówno na lądzie, jak i po wodzie.

HistoriaEdytuj

Fury and Burns on Quad Bikes 1

Burns i Fury na Quado-Ścigaczach

Pewnego dnia agenci Max Burns i Jack Fury patrolowali most w mieście Miasto Astor. Nagle pierwszy z mężczyzn zauważył podejrzaną łódź płynącą pod mostem, zostawiającą trujący ślad na wodzie. Agenci czym prędzej spuścili swoje Quado-Ścigacze na linach i odczepili od podwozi wodne ścigacze, dzięki którym mogli dogonić łódź. Burns zajął się jednak ratowaniem niewinnych ludzi, przebywających akurat w zatoce, przed utopieniem w toksycznej mazi, zostawianej przez łódź. Tymczasem Fury, na swoim Quado-Ścigaczu, zajął się pościgiem za sprawcą zamieszania - Adamem Acidem. Złoczyńca próbował zatopić agenta, jednak po brawurowej akcji został pochwycony przez Ultra Agentów i Quado-Ścigaczem przetransportowany na ląd.

Dane techniczneEdytuj

Quad Bike Engine

Silnik

Quado-Ścigacz to wyjątkowy pojazd przystosowany zarówno do poruszania się po lądzie, jak i po powierzchni wody. Podwozie posiada cztery koła i służy do poruszania się po ziemi, natomiast górna część pojazdu jest odczepianą niewielką motorówką, umożliwiającą transport po wodzie. Ponadto, Quado-Ścigacz wyposażony jest w dwa silniki rakietowe zamontowane na przodzie przodzie pojazdu, dwa silniki napędzające wodny ścigacz, a także w wyciągarkę, którą można, na przykład, wydobyć górną jego część pojazdu z wody. Po bokach wehikułu zamontowane są dwa wyjmowane miotacze. Silnik Quado-Ścigacza został zaprojektowany przez samego agenta Maxa Burnsa.

Informacje o zestawieEdytuj

Pojazd ten pojawił się w zestawie 70160 Napad w dzielnicy Nabrzeże.

Szablon:VehicleNav